Schema v.20


Kurragömma i Gröndal med Amanda Lightfield
Tid: 16:30
Samling: Mrs Pike
Klädsel: Valfritt
Information: Idag ska vi köra kurragömma på SP's vis. Ni kommer att få gömma er i hela skogen utan häst medans två stycken med häst ska leta efter er - de får 10 minuter på sig att hitta alla och klarar dem det inte så vinner gömmarna omgången och två stycken nya får leta. Man får inte röra sig när man valt gömställe.

Avslutningsfest med Anastasia Dawntree 
Tid: 19.30 
Samling: James i Fort Pinta
Klädsel: Myskläder! 
Information: Imorgon går mitt sr ut, och då kommer jag lämna klubben för att ta en paus. Har för mycket saker irl nu och lägger alldeles för mycket tid på starstable. Detta event kommer vara som en avslutningsfest, eftersom jag kommer sakna er allihop så sjukt mycket. På “festen” kommer vi ha en liten uteritt från Fort Pinta, till Hedarna för att grilla där. Påvägen kommer vi att hitta på lite bus, som ni märker då. ;) Hoppas vi ses då, annars blir detta ett hejdå <3

Ledigt, kan ändras

Stafetthoppning med Jenny Goldbridge
Tid: 19.30
Samling: Utanför RH
Klädsel: Tävlings kläder
Information:Ni kommer att få en bana som ni får öva på. Därefter kommer ni att delas in i 2 lag och ni kommer köra en stafett på denna bana. Första laget som blir klart vinner. Mer info tas på plats.

 Detta är banan ni ska rida, hoppas ni ser bra.

Kan du hitta mig med Emelie Winterland
Tid: 19.30 
Samling: Paddocken i paddockön 
Klädsel: Vad du vill (snabba kläder rekommenderas dock) 
Information: Efter Jens aktivitet i torsdags så ville jag själv bli hittad. Så idag ska ni hitta mig. Jag kommer springa till ett ställe och därefter ge er ledtrådar så ni kan hitta mig. Ja, kort sagt jag gör samma som Jen (hoppas hon är okej med det)



Nattkul med Lily Rainstorm - vid MIDNATT!

Tid: 23.59
Samling: Steves paddock
Information: Denna gången prövar jag något nytt, nämligen att ha event på natten! Förmodligen kommer bara runt 5 komma - men hur mysigt är inte det! Bättre än inga alls, right. Denna kväll ska vi göra lite vad vi känner för, partaja, äta god mat (jag bjuder tyvärr) och bara flumma runt och ha extremt kul. Självklart ska vi genom skratt försöka få lite bättre magmuskler också, det är bra till sommaren. Har några riktigt roliga lekar på gång, kanske en del pinsamma...

Terrängtwist med Amanda Silverlord 
Tid: 16:00
Samling: Fru Pike 
Klädsel: Terräng inspererat 
Information: Vi ska testa på upp och ned hopp i Gröndal mer info på plats 
Tid: 16:00 

Top model ugly med Alexandra Flowerbell
Tid: 19:00
Samling: Slottet
Klädsel: Fulaste omatchande outfiten någonsin
Info: Dags för Top Model Ugly! Ta med dina fulaste och dina okunskaper på röda mattan så blir vi alla fula och okunniga.  
Lycka till!
KLUBBMÖTE
Tid19:30
Samling: Står i klubbens info
Klädsel: Klubboutfit
Regler: Var TYSTA och lyssna under hela mötet om inte vi ber er att prata. Använd "?" om du vill ha fråga och "!" om du vill lägga till eller säga något.
 
Postat av: Amanda Silverlord

Manda ta bort Andra tider jag kan hade det bara ifall den tiden va upptagen ._. xD

Svar: Lolz lätt o missa!
shadypearls.blogg.se

2014-05-11 @ 20:55:12
Postat av: Selena Darknight

Heej, vill bara berätta att vårat internet typ är sönder och fungerar bara lite ibland så kommer nog inte kunna va med på så många event den här veckan :( Dom skulle skicka en ny grej så hoppas den kommer i veckan så jag kan spela! Har försökt logga in men tappar kontakt efter ca 2 minuter varje gång jag loggar in på nytt så det är ingen idé jag försöker. Hoppas ni förstår mitt problem, Kram / Selle♥

2014-05-14 @ 00:18:03
Postat av: Melissa Eveningcamp

Här kommer ett event för fredag vecka 21!
Flummigt värre med Melissa Eveningcamp
Tid:17:00 (om det inte år,ta 18:00)
Samling:Sunfieldgården
Klädsel:Så fult ni kan.
Information:Ja, vad ska man säga? Rubriken säger det mesta, vi kommer bara flumma med lekar, fika och en massa annat skoj! B.l.a sardinen, fulhetstävling och mini-aktiviteter som vi bara känner för. Alltså kommer det bli ett ganska spontant event. Mer (om det ens finns mer) info på plats.

2014-05-17 @ 16:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Undrar du hur din närvaro ligger till? Det kan du enkelt kolla genom att klicka på bilden under. Sidan kommer uppdateras den 15 varje månad!
Shady Pearls skapades den 15 Februari 2014 som en ny och bättre verision av Water roses som upplösts. Ägarna av klubben är Amanda Lightfield och Jenny Goldbridge som satsar på en hemtrevlig klubb med bra stämning och härliga vänner.