Formulären är nere igen

Vi vet inte vad som händer med formulär men de lägger av och slutar att fungera ibland. Jag skulle rekommendera att ni som ansökt inom de senaste dagarna kan skicka en ny ansökan via email till [email protected]
Vi ska försöka fixa det så fort som möjligt! 
Postat av: Nadia Silverland <3

Snälla svara på denna fråga: Kan jag få bli med i SP???? Ska jag maila om hur jag är osv. För iaf så ställer jag mig på kö till SP!! :D

2014-03-01 @ 15:53:57
Din bloggadress: http://ssonadia.bloggo.nu
Postat av: Vilda Moonstreet

Hej manda!<3 Tänkte bara fråga om man kan anmäla sig till SP nu?? Om man kan det... Hur?!x) Hoppas du svarar<3 Ha det bra!!

2014-03-01 @ 20:40:30
Postat av: felicia catgirl

hej! skulle vilja veta hur man kommer med i sp

Svar: läs under bli medlem
shadypearls.blogg.se

2014-04-11 @ 20:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Undrar du hur din närvaro ligger till? Det kan du enkelt kolla genom att klicka på bilden under. Sidan kommer uppdateras den 15 varje månad!
Shady Pearls skapades den 15 Februari 2014 som en ny och bättre verision av Water roses som upplösts. Ägarna av klubben är Amanda Lightfield och Jenny Goldbridge som satsar på en hemtrevlig klubb med bra stämning och härliga vänner.