Bli medlem

Vi hänvisar dig till vår nya klubbhemsida, ShadyPearls.weebly.com, då denna sida inte gäller längre!
KLICKA HÄR!

För att bli medlem i klubben så hänvisar vi er till kontakt formuläret här under där du får skriva och berätta om dig själv. Detta är det ända sättet att gå med i klubben om vi inte känner dig sen tidigare. Om du brevar oss på starstable eller tjatar om att få gå med så kommer vi inte att skriva upp dig på väntlistan utan vi läser endast det som skickas i formuläret. Om vi inte låter dig gå med så är det för att det inte finns plats eller att vi inte tror att du skulle passa in så bra i klubben. När du anmäler ditt intresse så får du vara beredd på att det kan hända och det spelar ingen roll om du tjatar, det är snarare större chans att  du inte kommer med.

Shady Pearls ligger på Server 1 Air Star, det är alltså inte okej att ansöka om man är på Server 2 Marshmallow Cloud. Började du spela runt förra sommaren är det troligt att du är på just server 2, kontakta support om du är osäker

Regler för att bli med i SP
•  ha möjlighet att vara aktiv i chatt och på aktiviteter
•  Vi släpper inte in fans i klubben
• Kunna sköta dig i en klubb
• du MÅSTE vara på server 1 när du ansöker

Skriv en presentation om dig själv i brevet, och svara sedan på frågorna under

Frågor vi vill ha svar på i din ansökan (i FLYTANDE text):
• Varför är du intresserad av att gå med i SP?
• Känner du någon i klubben sedan tidigare?
• Hur gammal är du? (frivillig)
• Har du tid för en aktiv klubb?
• Hur är du i en klubb?
• Har du varit med i en aktiv klubb tidigare?
• Vad har du för förväntningar på SP?
• Har du blivit avlägsnad från en tidigare klubb? isåfall varför.

Tips
• Skriv så prydligt som möjligt. Använd stor bokstav, punkt med mera.
• Undvik för många smileysar samt slangord.
• Berätta inte sådant vi inte är intresserade av, såsom dina hästar, husdjur IRL etc.
• Var noga med att brevet fokuserar på information om DIG. 
 
 Ju mer du skriver ju större chans är det att du får en plats i SP.

"Jag var med på listan förut, nu är jag borttagen. Varför?"
Vanlig fråga som dyker upp då och då. Detta kan bero på någon av dessa anledningar:
  • Vi har upptäckt att du inte är på Air Star servern. 
  • Vi kan ha fått annan uppfattning av dig, då t.ex. på olika sociala medier eller i spelet. 
 
 OBS. era mail besvaras inte.

 

Postat av: Alexandra Mistdawn

Ska man skicka sin ansökan genom eposten du angav där?

Svar: Det är ett formulär påväg upp men det är inte färdigt ännu så jag skulle föreslå att du kollar in någon dag i veckan :) Det här är inte samma sak som en kö då det inte är först till kvarn! //Jen
shadypearls.blogg.se

2014-02-16 @ 21:03:49
Din bloggadress: http://starstableryttarnas.blogg.se
Postat av: Nellie Mountainstar

Ska jag ansöka här eller kan jag gå med direkt, för jag var ju med i WR? :)

Svar: Du kan breva mig eller Manda på sso :) //Jen
shadypearls.blogg.se

2014-02-17 @ 10:09:21
Postat av: Malin Queenstorm

Ska man skriva sin irl epost?

Svar: Det är upp till dig själv, det är bara jag och jenny som ser din epost. Kram /Amanda
shadypearls.blogg.se

2014-02-17 @ 13:51:13
Postat av: Melissa Slowknight

Hur vet man om man kommer in på väntlistan? Står det nånstans?

Svar: Det kommer upp på fredag :)Kram Jen!
shadypearls.blogg.se

2014-02-19 @ 16:36:20
Din bloggadress: http://SSO-Mellis-Steph.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny Catbaker

Hur vet man att man kommer med? Tacksam för svar! :)

//Jenny Catbaker

Svar: Det kommer upp imorgon under väntlistan :)
shadypearls.blogg.se

2014-02-20 @ 16:21:27
Din bloggadress: http://JollyWinners.bloggo.nu
Postat av: Alejandra Graygqrdeb

Jag är ju i Österrike och åker skidor., kmr hem på Söndag.
Jag står på vänlistan, om jag får brev om att jag får joina SP så kmr jag svara på Söndag kl 13.30 troligtvis. Så kan du spara den platsen åt mig tills på söndag ifall jag får chansen och du skickar brev? Tacksam för svar
///Alejandra Graygarden

2014-02-21 @ 07:26:40
Postat av: Alejandra Graygqrdeb

Jag är ju i Österrike och åker skidor., kmr hem på Söndag.
Jag står på vänlistan, om jag får brev om att jag får joina SP så kmr jag svara på Söndag kl 13.30 troligtvis. Så kan du spara den platsen åt mig tills på söndag ifall jag får chansen och du skickar brev? Tacksam för svar
///Alejandra Graygarden

2014-02-21 @ 07:26:42
Postat av: Hanna Riverson

Är formulären fortfarande nere? /Kram Hanna

Svar: yes, man får skicka via mail!
shadypearls.blogg.se

2014-03-02 @ 09:54:49
Din bloggadress: http://ssodream.blogg.se
Postat av: Filippa Friendborn

Hej, råkade skicka en ansökan som jag inte skrivit klart på.. >.< och jag märkte nu att man skulle skriva via mejl, så jag gör det istället. Men om ni undrar varför ni fått någon konstig ansökan som inte är klar så är det för jag råkade skicka den, lite klumpigt, I know :c

//Filippa

2014-03-03 @ 08:57:58
Postat av: Lina Rainwood

Hej Manda skulle gärna vilja vara med i SP låter en jätte mysig klubb tillsammans:)♥ Skulle vara jätte roligt om jag fick vara med:)♥

2014-03-10 @ 18:10:50
Postat av: Maja

Måste man vara star rider för att gå med i Shady Pearls?

Svar: det är inget måste men man kan ju säga för att stanna så behöver man de. Eftersom man ska gå på 8 aktiviteter i månaden
shadypearls.blogg.se

2014-03-10 @ 21:25:02
Postat av: Anonym

Om man har en kompis på ss som är med er och som är likadan som mig skulle jag då kunna komma in snabbare?

2014-03-20 @ 19:36:12
Postat av: Juliette Shadowstar

Glömde skriva i formuläret att jag var i level 15.Men går det bra ändå?

2014-03-23 @ 21:35:56
Din bloggadress: http://theshadowstar.blogg.se
Postat av: Melissa Slowknight

Mst man skriva E-mail i...?

2014-03-25 @ 18:16:33
Din bloggadress: http://sso-mellis-steph.bloggplatsen.se
Postat av: Emmy shadowcake

Hej! Hur vet man att man är accepterad av SP och står på kö?

Svar: man skrivs upp på listan :)
shadypearls.blogg.se

2014-04-11 @ 21:30:09
Din bloggadress: http://enmyshadowcakee.bloggplatsen.se
Postat av: Bella highgarden

Vilken mail Ska man skicka svaret på?

2014-04-13 @ 11:19:08
Din bloggadress: http://highgarden.bloggo.nu
Postat av: Anonym

Måste man skriva E-post?

2014-04-13 @ 11:33:27
Postat av: Freja Friendfoot

Hur ser man vilken server man är på? :)

Svar: Mejlar SSO-supporten och frågar. /Lily, SP Styrelsen
shadypearls.blogg.se

2014-04-16 @ 11:33:12
Postat av: Helene Highnight

jag glömde skriva i formuläret att jag är i level 15
Hoppas det går bra ändå
:)

2014-04-25 @ 18:21:50
Postat av: Mille Swiftbard

Hej. Detta är typ det 5:te brevet jag skriver! Varför kommer jag aldrig med på väntlistan!? Tacksam för svar <3

Svar: Du kanske inte godkänns. det hjälper då inte att skicka många :)
shadypearls.blogg.se

2014-05-02 @ 12:15:50
Postat av: Mary Northwood

Hej!
Jagvill gärna gå med i SP, men jag hittar inte eran mail-adress :/Vart kan jag hitta den?

Svar: man fyller i formuläret
shadypearls.blogg.se

2014-05-02 @ 12:30:01
Postat av: Sabina McLord

Vart ska man skicka det?

2014-05-11 @ 11:55:00
Postat av: Nichole Catberg

Hej! Jag heter Nichole och brukar kallas för Nicci. Jag har spelat Sso från mitten av 2013. Jag är på server 1. Jag är life time sr.
Svar: jag är intresserad för att jag vill vara med i en aktiv klubb som är snäll och rolig. Jag känner Daisy Waternight sen tidigare. Skriver helat inte hur gammal jag är :). Jag brukar va en aktiv medlem och snäll. Ja, jag har tid men kan tyvärr inte vara inne så jätte länge (Min speltid är 1 timma ). Mina förväntningar är att ni är snälla och roliga :). Nej, jag har inte blivit avlägsnad från en klubb tidigare

Svar: ansök i formuläret
shadypearls.blogg.se

2014-05-25 @ 07:19:30
Din bloggadress: http://nicholecatberg.blogg.se
Postat av: Violet Flowerforce

JAG har skickat post till Amanda men kommer aldrig upp och får aldrig svar..

Svar: Vi svarar inte på mail
shadypearls.blogg.se

2014-05-25 @ 21:45:41
Din bloggadress: http://violetflowerforce.bloggo.nu
Postat av: Violet Flowerforce

Okej, jag har skickat både på sso och här! Förklarar om mig själv för allt raderades.Hej! Jag heter Violet kallas Vio. Jag har spelat Sso från året 2013 i mitten :) Jag är på server 1. Jag är 3 månaders Starrrider. Jag är intresserad av att gå med för jag tycker den verkar bra för mig :) Jag har inte blivit utslängd av någon klubb för. Min max speltid är 2 timmar. 12 år och går på ridning.

2014-05-28 @ 19:26:51
Din bloggadress: http://violetflowerforce.bloggo.nu
Postat av: Molly Flowerfield

Hej nu har jag mejlat svaren jag berättade inte om mig dock jag fick inte plats med mer hoppas det blev bra! :D

2014-05-30 @ 12:59:02
Postat av: Lovisa Applebard

glömde skriva hur jag skulle vara i en klubb men jag skulle inte bråka,svära eller vara dum mot någon annan skulle vara rolig,glad och chatta mycket

2014-06-01 @ 16:12:53
Din bloggadress: http://applebards.blogg.se
Postat av: Frida Spiderfall

Hej jag skulle vilja gå med i den kändistema klubben jag vet altså SP! Jag är aktiv och så kommer jag på 4-5 Evert varje månad eller vecka! Jag följer er på instagram!

2014-06-04 @ 15:16:58
Din bloggadress: http://Fridasso.blogg.se
Postat av: Frida SPiderfall

Kommer man snabbare in om man säger något positivt om sig själv?

2014-06-04 @ 15:19:33
Postat av: Quinn Youngstorm

Hej!
Jag har hållt på med StarStable länge nu och vet det mästa inom spelet, förutom hur man byter server! Jag skulle gärna vilja ansöka om att få gå med i SP men kan inte skicka ett brev om ag inte är i server 1.
Snälla kan någon hälpa mej? Skulle vara snällt.

2014-06-06 @ 14:27:25
Postat av: Quinn Youngstorm

hej!
jag skulle vilja söka in till sp.
men jag vet inte hur man söker in, ni säger att man skriver i formuläret, men vart är formuläret.
min lilla syster skickade nämligen ett mejl till er med en fejk ansökan.
Hon ville vara elak, så aa!
ska man skicka brev på sso?
ska man skicka mejl?

Tacksam för svar!

2014-06-10 @ 14:50:19
Postat av: Manda

Jag är en snäll och aktiv tjej! Älskar starstable! Och är nästan alltid inne! Jag tjafsar inte!😘😘😘jag är 11)12 år

2014-06-11 @ 08:09:22
Postat av: Holly Zebraheart!

Mana är bara mitt smeknamn! Detta är mittbsrarstable namn! Så min kommentar med manda" är detta namn giltigt! Hoppas ni svarar!

2014-06-11 @ 08:11:37
Postat av: Lova skylord

Hej jag är en tjej på 12 vårar snart 13! Jag är en snäll tjej som rider målar och skapar!Jag skulle gärna vilja bli en utav er SP-arna!/Kraam Lova Skylord

2014-06-11 @ 19:33:36
Postat av: Zoe Mysteryhurricane

OJ! Jag råkade skicka mitt brev 2 gånger! Jag hoppas att inte det gör något!

2014-06-19 @ 19:43:54
Postat av: Ashley Ponybear

Hoppas att min ansökan har kommit fram, var lite osäker. Annars skriv ett mail till mig på starstable! Eller svara på min kommentar// Ashley Ponybear<3

2014-06-22 @ 22:30:29
Postat av: K.M

Hur vet jag om jag är på Air Star servern? Har ingen aning xD

Svar: Du kan maila support om du är osäker så kan de kolla upp det åt dig!
shadypearls.blogg.se

2014-06-25 @ 23:14:41
Postat av: Daphne Shadowrock

Hur vet jag vilken server jag är inne på xD! Körde vg tävlingarna i dag och då såg jag att du var på listan, så då borde vi väl ändå vara på server 1 båda 2! Tacksam för svar♥

2014-07-03 @ 12:19:24
Postat av: Elvira Moonbaker

Ska man skriva alla svaren här eller var?

2014-07-04 @ 15:23:41
Din bloggadress: http://moonbaker.nicke.dk
Postat av: Cassandra Applecake

Hej manda jag vill jätte gärna stå på kö i SP hade varit jätte kul att gått med <3 <3 <3 <3 <3

2014-07-17 @ 21:12:39
Din bloggadress: http://linn.starstable.devote.se
Postat av: Felicia Waterpoulos

Hejsan! :D
Skulle gärna vilja ställa mig på kö till SP Eller ska jag breva er på sso? iaf lite fakta om mig!
Är en hästgalen tjej som kan vara lite trög ibland hehe...är en flummig person som man vara båda seriös och oseriös, är snäll mot allt levande ;)
hoppas jag blir en pärla snart!
// Felicia Waterpoulos

2014-08-27 @ 20:56:32
Din bloggadress: http://Waterpoulos.bloggo.com
Postat av: Viktoria catpaw

Hej jag heter klaudia irel o jag är en tävlings inriktad tjej o jag har precis flyttat till air star o jag trivs massor

2014-09-16 @ 21:29:44
Din bloggadress: http://lifebyklaudia.blogg.se
Postat av: Sofie swiftcake

Hej! jag har ingen blogg;( Men jag hoppas att eran klubb för mig;)
Hoppas jag kommer med:)

2014-09-18 @ 15:26:00
Postat av: natalia soutgirl

Hej, jag har ingen blogg :( men en sak som jag hade velat av allt i sso hade varit att få vara med i shady Pearls. Hoppas jag kommer med :) /MVH Natalia

2014-09-18 @ 17:49:10
Postat av: Linnea Diamondyard

Hej! Jag är 13 år och skulle tycka det var kul att gå med i SP! Jag vill gå med för att ni verkar vara en väldigt aktiv och bra klubb, dom klubbarna jag har varit med i förut har inte varit speciellt aktiva, vilket jag tycker är väldigt tråkigt då jag själv är väldigt aktiv på sso.Jag har aldrig blivit utkastad från någon klubb, men det har hänt att jag har lämnat p.g.a dålig stämning eller oaktiva medlemmar. I en klubb är jag en aktiv person som försöker att vara så trevlig och hjälpsam som det bara går. Dessutom så älskar jag att tävla!Jag är en ganska seriös person, även om jag kan vara lite flummig ibland.
MVH
// Linnea D.

2014-10-05 @ 17:02:52
Postat av: silvana kittendotter

Hej får jag gå med i din/eran klubb har alltid velat det och jag orkar inte skriva så jag säger bara att jag är lt sr

2014-10-05 @ 19:12:23
Postat av: Moa PonyPie

Hej skulle gärna vilja vara med i eran klubb! Snälla vill så gärna har velat jätte länge!

2014-10-09 @ 19:34:07
Postat av: Moa PonyPie

Hej skulle gärna vilja vara med i eran klubb! Snälla vill så gärna har velat jätte länge!

2014-10-09 @ 19:34:08
Postat av: Nellie Understar

Hej! Jag loggar in på starstable varje dag, det är sjukt roligt. Jag va nyss med i en klubb som tillhörde lucy westlake , jag lämnade för att den va inte lika aktiv längre eftersom lucy tog en paus, men jag är i level 15, har 12 hästar o bor i jorvikstallet, jag är 12 år :)

2014-11-08 @ 19:43:13
Postat av: Agnes Gladewood

Hej! Jag är en väldigt aktiv spelare på starstable. Jag är inne flera gånger på dagen och tycker att det är jätte kul! Jag har varit med i ett par klubbar men sedan lämnat pågrund av att den varit för oaktiv eller otrevliga personer i klubben (som ägaren inte kan göra nått åt). Jag har aldrig blivit avlägsnad av en klubb och vill aldrig bli! Man finenr mig på server 1 och jag är i level 15. Jag har 9 hästar och det jag gillar mest är att umgås med klubben och vänner! Hoppas jag får vara med!!!

2014-11-15 @ 19:51:38
Postat av: Agnes Gladewood

Hej! Jag är en väldigt aktiv spelare på starstable. Jag är inne flera gånger på dagen och tycker att det är jätte kul! Jag har varit med i ett par klubbar men sedan lämnat pågrund av att den varit för oaktiv eller otrevliga personer i klubben (som ägaren inte kan göra nått åt). Jag har aldrig blivit avlägsnad av en klubb och vill aldrig bli! Man finenr mig på server 1 och jag är i level 15. Jag har 9 hästar och det jag gillar mest är att umgås med klubben och vänner! Hoppas jag får vara med!!!

2014-11-15 @ 19:51:40
Postat av: Agnes Gladewood

Hej! Jag är en väldigt aktiv spelare på starstable. Jag är inne flera gånger på dagen och tycker att det är jätte kul! Jag har varit med i ett par klubbar men sedan lämnat pågrund av att den varit för oaktiv eller otrevliga personer i klubben (som ägaren inte kan göra nått åt). Jag har aldrig blivit avlägsnad av en klubb och vill aldrig bli! Man finenr mig på server 1 och jag är i level 15. Jag har 9 hästar och det jag gillar mest är att umgås med klubben och vänner! Hoppas jag får vara med!!!

2014-11-15 @ 19:51:41
Postat av: Agnes Gladewood

Hej! Jag är en väldigt aktiv spelare på starstable. Jag är inne flera gånger på dagen och tycker att det är jätte kul! Jag har varit med i ett par klubbar men sedan lämnat pågrund av att den varit för oaktiv eller otrevliga personer i klubben (som ägaren inte kan göra nått åt). Jag har aldrig blivit avlägsnad av en klubb och vill aldrig bli! Man finenr mig på server 1 och jag är i level 15. Jag har 9 hästar och det jag gillar mest är att umgås med klubben och vänner! Hoppas jag får vara med!!!

2014-11-15 @ 19:51:42
Postat av: Agnes Gladewood

Hej! Jag är en väldigt aktiv spelare på starstable. Jag är inne flera gånger på dagen och tycker att det är jätte kul! Jag har varit med i ett par klubbar men sedan lämnat pågrund av att den varit för oaktiv eller otrevliga personer i klubben (som ägaren inte kan göra nått åt). Jag har aldrig blivit avlägsnad av en klubb och vill aldrig bli! Man finenr mig på server 1 och jag är i level 15. Jag har 9 hästar och det jag gillar mest är att umgås med klubben och vänner! Hoppas jag får vara med!!!

2014-11-15 @ 19:51:43
Postat av: Agnes Gladewood

Hej! Jag är en väldigt aktiv spelare på starstable. Jag är inne flera gånger på dagen och tycker att det är jätte kul! Jag har varit med i ett par klubbar men sedan lämnat pågrund av att den varit för oaktiv eller otrevliga personer i klubben (som ägaren inte kan göra nått åt). Jag har aldrig blivit avlägsnad av en klubb och vill aldrig bli! Man finenr mig på server 1 och jag är i level 15. Jag har 9 hästar och det jag gillar mest är att umgås med klubben och vänner! Hoppas jag får vara med!!!

2014-11-15 @ 19:51:44
Postat av: Mikaela

Hej Amanda Lightfield jag vill gärna vara med i din klubb för att den är bar trevlig ni är snälla mot alla så snälla även om jag står sist på listan snälla välj mig först.

2014-11-15 @ 21:34:35
Postat av: Mikaela

Hej Amanda Lightfield jag vill gärna vara med i din klubb för att den är bar trevlig ni är snälla mot alla så snälla även om jag står sist på listan snälla välj mig först.

2014-11-15 @ 21:34:35
Postat av: Anne Lightgarden

Hej Amanda skulle vilja ansöka till SP är klubblös och söker en snäll rolig klubb. Denna klubb verkar så snäll och vill så gå med om jag ser dig någon gång. Med vänlig hälsning/ Anne <3

2014-12-21 @ 18:04:14
Din bloggadress: http://AnneLightgarden.blogg.se
Postat av: emma macstone

jaG VILL BLI EN SÅN BAJSIG SAK SO,M NI!

2014-12-21 @ 21:55:33
Postat av: Edith Lionstar

hej jag vill gärna vara med i eran klubb den värkar vara jätte rolig och värkar bra för mig

2015-01-29 @ 20:19:45
Postat av: Marina eriksson

Hej! Hur ser man om man har kommit med Amanda? Kan du svara på denna fråga! Hihi tack<3

2015-02-17 @ 20:25:39
Postat av: lova heindow

snälle det här är ju min dröm klubb om jag inte får vara med i den så blir jag jätte ledsen snälla jag vill värkligen vara med i din klubb får jag så måste du svara får jag vara med?

2015-03-06 @ 07:44:23
Postat av: Frida Snowdotter

om jag skickar ett brev på sso kommer ni att svara då eller?

2015-03-24 @ 16:52:53
Postat av: Lucia Friendhurricane

Hej! Jag är en tjej som aldrig har vart med i SP förut. Jag tycker att det verkar vara en jättebra klubb för att: Som ni beskriver den har jag uppfattat att den är väldigt aktiv det tycker jag är jättebra för att jag själv är väldigt aktiv, ni verkar även trevliga samt roliga.
Jag passar i olika klubbar eftersom att jag gillar event och att chatta. Jag gillar stora klubbar alltså. Jag har vart med i många andra stora klubbar förut men vissa har det vart HELT galet i så det har inte passat mig typ.... Jag tycker att SP verkar ordningsam det är ju bra.Jag har inte så mycket förväntningar förutom att ni är trevliga, aktiva och snälla. Och att det är en stor klubb såklart. Jag har aldrig blivit avlägsnad från en klubb för om man skulle svara på det. Det var allt hoppas jag låter helt okej och att jag kommer in i SP. Om jag gör det kan ni breda mig i spelet eller så. Hejdå!

2015-03-25 @ 09:14:07
Postat av: connie bigroad

hej jag undrar om jag får gå med i eran klubb den är stor bra snäll aktiv och positiv tycker jag jag heter connie bigroad på spelet tack(^^).

2015-05-06 @ 19:53:05
Postat av: Chantl Puppydotter

Hej! Jag älskar alla i din klubb och hoppas att du vill ha med mig.
Jag är väldig vas i mig.
Men är tålmodig.
Ses!
Puss o kram:)

2015-07-03 @ 21:28:45
Postat av: maja

hej jag skulle jätte gjärna gå med i din klubb snälla älskar din Youtube kanal och älskar dig och din klubb vill jätte jätte gjärna gå med din klubb och heter maja oakgirl på sso och är på server 1 air star puss och kram.

2015-09-05 @ 10:31:19
Postat av: Nadine Purplenight

Jag är intresserad av se hur ni är om jag kan tillhöra er få vänner det önskar jag SP är bästa klubben tycker jag lovar.Nej har inte känt nån som har varit medlem i SP elr är med nu det tror jag att jag inte känner någon.Jag fyller 10 år.Jag har mkt tid för en känd stor aktiv bra klubb som SP.Jag är en snäll människa som är aktiv alltid när jag är inne brevar dig om jag är med i SP om jag inte kan spela elr så på ett tag nån dag men spelar varje dag annars.Har varit med i flera aktiva klubbar.Jag är spänd och glad om jag står på den fina väntelista.Har ej blivit avsläsgnad från nån klubb.Hoppas du fina klubbägare låter mig gå med <3

2015-09-16 @ 14:25:55
Postat av: Nadine Purplenight

Jag är intresserad av se hur ni är om jag kan tillhöra er få vänner det önskar jag SP är bästa klubben tycker jag lovar.Nej har inte känt nån som har varit medlem i SP elr är med nu det tror jag att jag inte känner någon.Jag fyller 10 år.Jag har mkt tid för en känd stor aktiv bra klubb som SP.Jag är en snäll människa som är aktiv alltid när jag är inne brevar dig om jag är med i SP om jag inte kan spela elr så på ett tag nån dag men spelar varje dag annars.Har varit med i flera aktiva klubbar.Jag är spänd och glad om jag står på den fina väntelista.Har ej blivit avsläsgnad från nån klubb.Hoppas du fina klubbägare låter mig gå med <3

2015-09-16 @ 14:25:56
Postat av: Cristina Papaside

Hej! Vart ansöker man för att bli medlem i Shady Pearls? För jag funderar på att gå med på den, tacksam för svar! :)

2015-09-24 @ 19:58:46
Postat av: Cristina Papaside

Hej!
Jag skulle gärna vilja vara med i SP ♥ Jag är en väldigt aktiv person, loggar in på sso typ gämt! :) Är 12 år på irl är på server 1 Air star server :) Är i level 17 har 8 hästar, snart 9 ☻ Det skulle varit ett dröm för mig om jag fick gå med på SP :) Om du har nån ide att säga, kan du posta mig då? :)

MVH ~Cristina Papaside~

2015-09-24 @ 20:37:26
Postat av: elin bigblnket

Hej c:
Jag är intresserad av att gå med i eran klubb:) här får ni lite info om mig :
jag är 11 år snart 12, jag har 3 hundar hemma så fullt upp i bland
jag är aktiv på sso inne nästan varje dag, jag är i level 16 jätte nära 17 jag har 11 hästar xD
Jag har ägit en klubb: Omni Queens vi har var ganska kända
jag är bra på att leta meldemmar jag får in typ i bland 20 på en dag
Jag vill också gå med för :
ni är så bra vänner i SP
Nej jag känner ingen i SP men är vän med några
i SP vet jag att man hittar vänner för livet, jag känner det på mig:)
Jag är på Air Star
Jag är en glad aktiv härlig persson
Jag har även smeknamn:Äpplet, Bobe, bobo, Bobboe,Emil


//Elin Bigblanket

2015-12-03 @ 16:49:10
Postat av: Juliette Mourechamp

Hej! Jag skulle gärna bli medlem i eran klubb här kommer lite fakta om mig!

Jag har ägt en kändis klubb och varit med i fall selas och var påväg att bli med i pink selas men den uplöstes:( nåväl sen gjorde jag min egna klubb jag minns inte vad den hete men jag minns att jag inte visste vem Esmeralda Silverfloce var så en dag uplösste jag klubben när Esmeralda Silverfloce var med i min klubb nu kanke ni blir :o eller .__. jag tror inte dig men jag har bevis på att hon också har skickat brev till mig! Jag är på air star servern jag är glad och aktiv. Nej jag känner ingen i SP men har träfat en och jag fråga om hur det var och den personen sa att dän älska SP<3 Jag är 12 år och hoppas ni tar emot mig :) ha en bra dag<3

2016-02-28 @ 18:03:27
Postat av: Ellen Mightypie

Hej!
Jag söker en fin och bra klubb. Jag vill gå med i SP för att jag tycker ni är kärleksfulla och fina människor.
Jag känner tyvärr ingen i klubben sen tidigare.
Jag är snart 11 år gammal, men jag har flera 13-15 åringar so vänner irl. :)
Jag är väldigt aktiv på sso när jag vet att jag har en fin kubb att gå på event med :)
Jag är inte dum. Jag är mer den där snälla och lite blygare, men man kommer ju ta mer utrymme i klubben desto mer jag lär känna er :)
Jag vill kunna få mer vänner och kunna gå på event och bara leva livet så länge jag spelar sso :)
Jag har aldrig någonsin blivit utslängd från en klubb.

Jag kan berätta lite extra information om mig själv:
1. Jag heter Ellen irl.
2. Jag har en diagnos som heter specifiserad ADHD. Jag kan inte hantera så många saker i samma gång.
3. Jag rider irl.
4. Jag är lättlärd
5. Pratglad.
6. Jag är intresserad av både hästar och hundar.
7. Älskar mat.
8. Väldigt aktiv.
9. Säger till om jg inte kan spela på ett tag.
10.Bor i Växjö i Småland.

2016-04-08 @ 14:23:26
Postat av: Tilda Pinkhome * Love Horses

Är Shady Pearls Lika Känd Som Shady Aces?

Mår ni bra i Shady Pearls?

Vill ni inte upplösa Shady Pearls?

2016-05-08 @ 16:00:17
Postat av: tong dai fpt binh duong fpt binh duong

Hey! I know this is kinda off topic however I'd figured I'd ask.
Would you be interested in trading links or maybe guest
writing a blog post or vice-versa? My site goes over a lot of the same subjects as yours and I think we could greatly benefit from each other.

If you happen to be interested feel free to send me an email.
I look forward to hearing from you! Terrific blog by the way!

2017-09-07 @ 22:46:42
Din bloggadress: http://tongdaifptbinhduong.vn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Undrar du hur din närvaro ligger till? Det kan du enkelt kolla genom att klicka på bilden under. Sidan kommer uppdateras den 15 varje månad!
Shady Pearls skapades den 15 Februari 2014 som en ny och bättre verision av Water roses som upplösts. Ägarna av klubben är Amanda Lightfield och Jenny Goldbridge som satsar på en hemtrevlig klubb med bra stämning och härliga vänner.