Schema v.24

Tänk på vad vi tog upp i klubbmötet. Hjälp de tysta personerna att våga ta mer plats och försök prata med dem och bjuda in dem i samtalen. Det är inte alla som vågar chatta direkt utan behöver hjälp att känna sig välkomnad. Glöm inte heller hålla koll om folk hälsar och loggar in medans ni ändå är sociala eller har uppe chatt. Ett hej betyder mycket för många, även att få svar på ens frågor är viktigt för att få en hemmakänsla - även om det bara är ett "jag vet inte" :)
Filmskapande med Lily Rainstorm 

Tid: 17:00
Samling: FP's strand 
Förbered: Telefon/surfplatta/filmredigeringsprogram
Information: Idag ska vi göra film! Ni kommer att bli indelade i grupper där ni tillsammans får en viss tid på er att skapa en film som är max 15 s lång som ska laddas upp på instagram. (Ni kommer alltså skådespela i sso, filma, klä ut er osv). Ni kommer att jobba helt självständigt, men självklart hjälper jag till och jag kommer att gå runt till alla för att se hur det går. Tips och ideer får ni på plats. Mer information då!

It’s my birthday med Emelie Winterland
Tid: 18.00
Samling: Stablebucks 

Klädsel: Valfritt ( ett glatt humör rekommenderas)
Information: Idag fyller jag 13 år! Så jag tänkte att vi kunde fira det. Vi kommer börja med att fika på stablebucks (jag bjuder på drickan) Efter det så ska vi ta oss till Gröndal och köra en omgång paintball. Efter det fortsätter vi till bron där vi kommer ha frågesport. Vidare till vinfälten där vi kör 1,2,3 rött ljus. Efter det här så är vi nog rätt hungriga, så jag har bokad bord uppe på vingårdens resturang. Jag tycker dessutom att vi alla ska vara inne på RC, så om du har det så logga in så kan vi prata och skratta tillsamman

Avslutningsfest med SP
Tid: 20:00
Samling: FP's nya strand
Klädsel: Fina sommarkläder
Information: Äntligen är det sommarlov och det ska firas!

Ledigt (Kan ändras)

Disco med Amanda Lightfield
Tid: 22:00
Samling: FP disco
Kläder: Discokläder
Information: Denna underbara kväll ska vi njuta av discot, fota snygga bilder, leka & busa och bara ha en trevlig tid tillsammans.

INSTÄLLT
Frågesport med My Diamondson
Tid: 18.00
Samling: Steves gård
Klädsel: Valfri
Information: Vi kommer köra en frågesport med lite random frågor i. Vi samlas hos steve och rider till en plats där vi förhoppningsvis får va ifred! Om ni är i lag eller inte bestämmer vi då. Mer info tas på plats!
KLUBBMÖTE
Tid: 20:30
Samling: Står i klubbens info
Klädsel: Klubboutfit
Regler: Var TYSTA och lyssna under hela mötet om inte vi ber er att prata. Använd "?" om har en fråga och "!" om du vill lägga till eller säga något.
Postat av: Manda

Snälla kan jag få gå med i shadypearls????💝💝💝🎉🎉🎉🎉🎉😘😘skulle betyda guld! Har ingen klubb👎😞😢

2014-06-11 @ 08:04:19
Postat av: Manda

Snälla kan jag få gå med i shadypearls????💝💝💝🎉🎉🎉🎉🎉😘😘skulle betyda guld! Har ingen klubb👎😞😢

2014-06-11 @ 08:04:20
Postat av: Zelda Sweetcake

Du ska inte skicka det här:)
//Cake:)

2014-06-12 @ 08:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Undrar du hur din närvaro ligger till? Det kan du enkelt kolla genom att klicka på bilden under. Sidan kommer uppdateras den 15 varje månad!
Shady Pearls skapades den 15 Februari 2014 som en ny och bättre verision av Water roses som upplösts. Ägarna av klubben är Amanda Lightfield och Jenny Goldbridge som satsar på en hemtrevlig klubb med bra stämning och härliga vänner.