SP har fått en instagram!

Hejsan alla pärlor

Efter att ha funderat kring det en liten stund så bad jag Kim fråga er medlemmar angående att skaffa en instagram som är till för klubbens medlemmar. Vad jag fick höra så var det väldigt positiv feedback till det så jag tog och skapade Instagram kontot @Shadypearls

Detta kontot är okej att använda för alla som är medlem i klubben, och inlogg står längst ner i klubbens information i spelet. 

Ni får gärna påminna varandra om aktiviteter, lägga upp bilder från aktiviteter men även lägga ut egna bilder.
Det som inte accepteras är mobbning eller nedtryckning på kontot.

Vi hoppas att ni ska få användning för det och tycker om idén. Skriv gärna era namn när ni lägger ut en bild!

Ett tips är att som första bild lägga ut och presentera dig själv. 

MVH Amanda

Postat av: Amanda Silverlord

Jaha nu får alla utom Mangos ha skoj på IG xD Haha neme kul även om jag inte har IG ;)

2014-04-12 @ 16:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Undrar du hur din närvaro ligger till? Det kan du enkelt kolla genom att klicka på bilden under. Sidan kommer uppdateras den 15 varje månad!
Shady Pearls skapades den 15 Februari 2014 som en ny och bättre verision av Water roses som upplösts. Ägarna av klubben är Amanda Lightfield och Jenny Goldbridge som satsar på en hemtrevlig klubb med bra stämning och härliga vänner.