Planerings klubbmöte

Imorgon är det dags för SP's första klubbmöte. På detta mötet kommer vi att planera hela klubben för att alla ska trivas så bra som möjligt, så det gäller att ni tar med er idéer på hur ni skulle vilja ha det. 

Vi möts upp klockan 20:00 efter championaten, för info om plats kolla klubbens info i spelet. Hittar du inte dit logga in i tid och ta hjälp av en kompis. 

Det är ganska viktigt att ni dyker upp om ni vill påverka hur SP kommer att fungera.


Medlemmar från WR kommer ha chans att gå med i SP fram tills på fredag, sedan börjar vi ta in andra medlemmar och startar våran väntlista. :)
Postat av: Lilly Youngland

Om det går skulle jag gärna ställa mig i väntlistan redan nu :)

Svar: Läs under Bli medlem
Kram Jen!
shadypearls.blogg.se

2014-02-17 @ 15:15:24
Din bloggadress: http://lillyyounglands.blogg.se
Postat av: Alice Sweetnose

Jag vill gå med! :D

Svar: Läs under Bli medlem! Kram Jen!
shadypearls.blogg.se

2014-02-17 @ 15:17:15
Din bloggadress: http://sweetnose.weebly.com
Postat av: Yvonne Sweetwood

Vill gärna komma med i vänt listan!! Är inte SR än, men ska bli!!! c: Kram Yvonne c:

2014-02-17 @ 15:35:14
Din bloggadress: http://sweetwood.bloggplatsen.se
Postat av: Michelle

Hej! Skickade ett sånt där formulär om mig. Kmr. Jag få svar om jag kom med elr får jag vänta?

2014-02-17 @ 16:26:34
Postat av: Alice Moonstone

Hej Manda, får jag bli med igen? :3 Blev verkligen asledsen när WR upplöstes ;____; Saknar er alla <3

Kram, Alice <3

Svar: Självklart, du ska ha fått brev om det!
shadypearls.blogg.se

2014-02-17 @ 18:04:44
Din bloggadress: http://Starfallh.blogg.se
Postat av: Vanessa Bunnydawn

Får jag gå med!!!?????

Svar: Du får göra som alla andra och läsa under bli medlemKram Jen
shadypearls.blogg.se

2014-02-17 @ 19:10:36
Postat av: jasmine kittengirl

en fråga vi som har änmält oss när kmr vi få bli med heh alla kmr ju kanske inte bli med men??

Svar: Det står
shadypearls.blogg.se

2014-02-17 @ 20:17:47
Postat av: moa whalecake

fattar inte men skulle vilja vara med (när du säger till andra bli medlem)

Svar: Läs under bli medlem
shadypearls.blogg.se

2014-02-17 @ 21:27:15
Postat av: jasmine kittengirl

Amanda när kommer Dem som har anmält/sökt till SP när kommer dem få bli med?

2014-02-18 @ 16:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Undrar du hur din närvaro ligger till? Det kan du enkelt kolla genom att klicka på bilden under. Sidan kommer uppdateras den 15 varje månad!
Shady Pearls skapades den 15 Februari 2014 som en ny och bättre verision av Water roses som upplösts. Ägarna av klubben är Amanda Lightfield och Jenny Goldbridge som satsar på en hemtrevlig klubb med bra stämning och härliga vänner.