Schema v.9


BARBACKARIDNING MED ELLIE GREENNIGHT
Tid: 18:30
Klädsel: Valfritt
Samling: Paddockön
Information: Vi tränar upp balansen lite grann med några små övningar och ridvägar!

KÄNDIS QUIZ MED BELLA EASTFIELD 
Samling: Trädkojan 
Tid: 19.00
Klädsel: Valfritt 
Information: Ni kommer delas in i lag, och ska därefter försöka lista ut, genom de ledtrådar jag ger er vem det är jag menar. Jag kommer endast välja personer som största delen av er känner igen (detta handlar altså om irl personer) det kan vara skådespelare, personer kända inom sport eller musik, ja allt möjligt! Huvudsaken är att det är kul! :) 

 
HOPPLEKTION MED MELISSA EVENINGCAMP
Samling: Gyllenbladets paddock
Tid: 18.00
Klädsel: Valfritt (Krav Hjälm, Hopphäst)
Information: Vi ska träna på att hoppa banor med snäva svängar och hoppa i olika gångarter.
 
Skattjakt med Nellie Mountainstar
Klädsel: Klubboutfit
Tid: 18.00
Samling: Steves paddock
Information: Vi ska köra en slags skattjakt. Jag kommer att gömma mig och ge en, eller eventuellt flera, ledtrådar om vart jag är. Den första som hittar mig får poäng och sen gömmer jag mig igen och ger nya ledtrådar. Sen vinner den med mest poäng!

Påskkadrilj med Anna Rainforce.
Samling: Ridhuset.
När: 15:30
Klädsel: Kommer att bestämmas senare. Till vidare är det valfritt.
Information: En Påskkadrilj. Datumet är inte bestämt men vi kommer att ha bestämda deltagare. Så ni som vill vara med får breva mig.

BRÖLLOP MELLAN JENNY GOLDBRIDGE OCH JAQUELIN GOLDBELL
Samling; Slottet
Klädsel: Männen ska vara mörk klädda och kvinnor ljus klädda (INTE HELT VITA, KJOL ÄR OKEJ)
Tid:19.00
Information: Vi samlas i Slottet och ni ska ha med er en manlig och en kvinnlig outfit i fall det skulle bli ojämnt antal som vill vara det andra könet. Efter det så ska vi dela upp oss och ha en möhippa för Jenny med alla tjejer och en Sven Sexa för Jaquelin för alla killar. När det är klart så är det dags för bröllopet och det kommer vara i slottet det med. Därefter sticker vi för efterfest och tar över discot i fort pinta och har lite roligt bara :) Detta blir ett rätt långt event men förhoppningsvis även roligt!  
EVENTET INSTÄLLT FÖR DEN HÄR VECKAN (KANSKE FLYTTAS FRAM) PGA. DET DÖK UPP EN VIKTIG PRIVAT SAK IERL.

HEADERFOTOGRAFERING
Samling: Värdshuset
Tid: 16:15
Klädsel: Klubboutfit
HUNGER GAMES MED ROSE SKYSTAR
Samling: Övergivna bondgården.
Tid:18:00
Klädsel: Rekommenderar kamouflage så du kan gömma dig bland buskar mm.Dock inget krav.
Information:Vi kommer samlas på övergivna bondgården och gå genom lite regler och gränser.Sedan kommer alla få en stund på sig att springa iväg och gömma sig.Sedan så får man börja ''döda'' varandra.Det gör vi genom att bjuda in sitt offer till grupp.När man blir inbjuden så måste man tacka ja sedan skriva i klubb ''Träffad'' sedan kan man lämna gruppen och gå tillbaka till vår bestämda plats.
Den som är sist på planen vinner.
KLUBBMÖTE
Samling: Står i klubbens info
Tid: 19:30
Klädsel: Klubboutfit
 
Postat av: Nellie Mountainstar

Glömde skriva att vi samlas vid Steves paddock! ;)

2014-02-23 @ 21:54:35
Din bloggadress: http://nelliemountainstar.blogg.se
Postat av: Melissa Eveningcamp

Wrong again, skulle ha på onsdag :)

2014-02-24 @ 06:44:13
Postat av: Ellie Greennight

oj ehm skriv att min aktivitet ska vara på paddock ön! :D

2014-02-24 @ 07:39:16
Din bloggadress: http://elliestarstablelife.blogg.se
Postat av: Claudia Winternight

Angående Bröllopet:
Kladdkakor är ju Hen, vad ska Hen ha på sig? ;) <3

Svar: HAHHA men det kommer info ;)
shadypearls.blogg.se

2014-02-24 @ 17:22:58
Din bloggadress: http://jorvikjokers.blogg.se
Postat av: Courtney Goldhill

yees, kan nästan gå på varenda aktivitet denna veckan. Jättebra att ni ha så många aktiviteter som börjar 18.00 eller senare :D

2014-02-24 @ 21:06:30
Din bloggadress: http://courts.blogg.se
Postat av: Hilda Highberg

SOFIE DIAMONDWATCHER e ju inte med mer :O ?_?

2014-02-25 @ 11:00:13
Postat av: Rose Skystar

Min info på lördag syns inte.

Svar: Jo?
shadypearls.blogg.se

2014-02-25 @ 16:51:06
Postat av: Rose Skystar

Konstigt jag ser inte allt.

2014-02-25 @ 21:34:21
Postat av: Nellie Mountainstar

Jag kan inte komma på tisdagar för då är jag i stallet hela dagen. Jag säger det nu, så ni vet varför jag inte kommer på tisdagar! :)

Svar: Det är inget problem, man måste inte meddela om man inte kan komma, så länge man kommer på tillräckligt många event :)
shadypearls.blogg.se

2014-02-26 @ 15:21:58
Din bloggadress: http://nelliemountainstar.blogg.se
Postat av: Hilda Highberg

SORRY Manda mene jag årkar inte en aktiv klubb. Mene det kanske händer att jag kommer tbx ¤.¤

2014-02-27 @ 19:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Undrar du hur din närvaro ligger till? Det kan du enkelt kolla genom att klicka på bilden under. Sidan kommer uppdateras den 15 varje månad!
Shady Pearls skapades den 15 Februari 2014 som en ny och bättre verision av Water roses som upplösts. Ägarna av klubben är Amanda Lightfield och Jenny Goldbridge som satsar på en hemtrevlig klubb med bra stämning och härliga vänner.