SKICKA NÄRVARON FRÅN ERA EVENT

Nu får ni medlemmar i klubben lyssna upp lite!
För att vårat system för aktiva medelmmar ens ska fundera så MÅSTE ni skicka in närvaron från erat event DIREKT EFTER. Om någon närvaro skulle glömmas bort att skickas in så kan det hända att någon kickas fast att de kommit på alla event och det skulle inte vara så roligt eller hur? Skicka in eran närvaro nu om ni inte redan gjort det. 
Det är jag (Jenny) som har koll på närvaron så det underlättar också om ni skickar till mig istället för Manda :)
 
Tack! // Jenny!
Postat av: Ebba Flowerstorm ♥

Ursäkta! Men har en ide som ni KANSKE skulle kunna gilla. Jaa, jag står på väntelistan. Men ändå! Känner lite att om spelaren med svart tjock text måste svara inom en vecka om dom inte säger till? Jag förstår att det är egentligen men jag tänker lite på att det att vissa som sökte till SP kom in i random kö, tror jag.. (Hade inget och göra så skrev ut det som jag börjat tänka på :))

2014-02-26 @ 17:04:05
Postat av: Daisy Ponygarden

Har inte tillgång till Skype nu ;c De som kom på mitt kuragömma-event var:
De som deltog hela eventet:

Melissa Eveningcamp
Felicia Starson
Amanda Silverlord
Hilda Highberg
Esther Lightwater
Sofie Diamondwatcher

De som gick:

Katelyn Eveningfall(Försvann)
Emmy Watergirl(Loggade)
Nellie Mountaingirl(Loggade)
Teresa Winterberg(Försvann)

2014-02-27 @ 11:20:10
Din bloggadress: http://daisyss.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur skickar man närvaro? c:

2014-06-23 @ 21:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Undrar du hur din närvaro ligger till? Det kan du enkelt kolla genom att klicka på bilden under. Sidan kommer uppdateras den 15 varje månad!
Shady Pearls skapades den 15 Februari 2014 som en ny och bättre verision av Water roses som upplösts. Ägarna av klubben är Amanda Lightfield och Jenny Goldbridge som satsar på en hemtrevlig klubb med bra stämning och härliga vänner.